Vámügyintézés pozitív diszkriminációval

AEO minősítésünknek köszönhetően ügyfeleinknek a vámügyintézés miatt a legkevesebb várakozási idővel kell számolnia. Kiszámíthatóan, előre tervezhetően, többnyire elektronikusan – a Vámhivatalban történő fizikai megjelenés nélkül – el tudjuk végezni feladatainkat.

Szerződéses partnereink további kedvezményekben részesülhetnek

A vám megfizetése alól mi sem kapunk mentességet, de a harmadik országos import áru áfáját a velünk szerződéses kapcsolatban álló partnereinknek nem kell befizetni közvetlenül a vámügyintézés során, hanem elegendő azt megtenni az értékesítést követően.

Ne halmozza el munkatársait olyan feladatokkal, amiknek a szakszerű intézésére nincsenek felkészülve.

A Vámügynökségek munkatársai folyamatosan nyomon követik a jogszabályok változásait, és ezért tisztában vannak vele, hogy milyen engedélyek, nyomtatványok szükségesek a gyors ügyintézéshez.

Az alábbi feladatokat 0–24 óráig tudjuk megbízóink felé teljesíteni:

  • Teljes körű export vámügyintézés, helyi kiviteli engedély alapján (AES).

  • T1, T2 tranzit okmány indítása TC31 vagy TC32 kezességi okmánnyal.

  • TIR Carnet okmány érkeztetése.

  • Elektronikus vám elé állítás.

  • Vámraktározások (Átmeneti, Közvám, Adó – volt ÁFA raktár – raktározások).

  • Vámtanácsadás.

  • Utólagos vámeljárások (módosítás, vámvisszatérítés stb.)

Továbbiak elintézésére csak a vámhivatal nyitvatartási idejében van lehetőség:

  • EBÜK (valós idejű) vámteher fizetési lehetőség.

  • Teljes körű import vámügyintézés (AIS).

  • Származási, Szállítási Bizonyítvány okmányok hitelesítése (EUR.1, A.TR).

  • T5 és INF okmányok benyújtása.

  • TIR, ATA Carnet okmányok indítása.

  • VPID, EORI szám ügyintézése.

  • Vámügyintézés magánszemélyek részére (saját ingóságok betelepülőknél, kiköltözőknél, illetve normál kereskedelmi áruk).

  • Regisztrációs adó intézése.

  • T2, T2L, T2F, T2LF, T2LSM, T2SM Áruk közösségi státuszának igazolása. Jellemzően a Man, Canaria-, Aland-szigetekre, San Marinóba, illetve Horvátországba (EU csatlakozása előtt) bevitt hajók igazolásához.

Megbízóink érdekeinek képviseletéhez Vámhatósági engedélyek tucatjával rendelkezünk

Szeretjük, ha ügyfeleink elégedettek a kapott szolgáltatásokkal.

A vámügyintézésben maximális rugalmasságot biztosítunk, és azokban az esetekben, amikor a NAV szabályai engedik, akár a nap 24 órájában rendelkezésre tudunk állni.

A ROSAS Logisztikai Kft. tehergépkocsival korlátozás nélkül is megközelíthető.

Raktárunk és irodánk Budapest XXIII. kerületében, az M51 (régi 0-ás) és az 5-ös csomópont közelében helyezkedik el.

Amennyiben eseti vagy folyamatos vámügyintézésünket igényli, akkor az elérhetőségeinken  bármikor fel tudja venni velünk a kapcsolatot.